Ve světě luxusního cestování se často objevuje slovo jako „na míru“ a „personalizovaný“. Cestovatelé, využívající luxusních nabídek, kladou důraz na zkušenost a ne na okázalost a během jejich pobytu je tak mnohem více zajímá prožití unikátních zážitků a zkušeností.V posledních letech velké hotelové řetězce pilně pracovaly na úrovni servisu a snažily se pro své hosty připravit unikátní nabídky. Do těchto nabídek pak zahrnovaly umístění hotelu, okolí hotelu, historii a kulturu spíše než jen zkušenost jejich obchodní značky. Vidíme tedy pokračující nárůst obliby menších luxusních hotelů, tak jak cestovatelé stále více vyhledávají individuální zážitky. Unikátní hotely, malý počet pokojů a jejich exkluzivní lokalita své hosty určitě přiláká.
Butikové ekologické resorty
Popularita butikových hotelů v posledních letech po celém světě roste. Hostům už nestačí mít pětihvězdičkový servis, rádi se obklopují kromě luxusu také soukromím a více hostů se zajímá o eko resorty, které napomáhají životnímu prostředí. Butikové luxusní eko resorty svým pozitivním přínosem a odpovědnými postupy inspirují hoteliéry ke zlepšení společencké odpovědnosti k životnímu prostředí.
S citem pro umění a s použitím místních materiálů v ekologickém duchu hotely dýchají povznášející atmosférou, které posílí vaše zážitky o laskavější pohled na lepší svět pro budoucí generace. A pokud sem přijedete jako klient, odjedete jako přítel....
Méně nákupů drahých dárků, více zážitků
Dnešní cestovatel využívající luxusních nabídek se odklání od materiálního zboží. Tito cestovatelé hledají exkluzivní zážitky. Vybraná část cestovatelů chce více než jen luxusní zkušenost. Chtějí vyzkoušet něco, co nezažili jejich známí či přátelé a také chtějí o této zkušenosti říci světu. Sociální média stvořila vypravěče příběhů jakéhokoli druhu cestování – ať už dobrodruha nebo vyznavače luxusního cestování.
Zaměření na lázeňství
Lidé na celém světě si uvědomují nutnost péče o svoje zdraví, a proto je wellness turismus na vzestupu. Většina hotelových lázní má charakteristické druhy ošetření a produkty vypěstované nebo pocházející z jejich okolí. Jeden z významných lázeňských hotelů je například Ritz-Carlton v New Orleans se svou WooDoo Ritual péčí. Některé z těchto specifických ošetření a produktů jsou opravdu dobré a byly velmi dlouho testovány. Tím je dovolená pro klienty ještě více nezapomenutelná.
Nárůst počtu cestovních poradců
V loňském roce byl v oblasti luxusního cestování kladen důraz především na zkušenosti. A s tím souvisel nárůst počtu článků o cestování, fotografií, recenzí a sociálních médií obsahujících jednu dech beroucí cestovatelskou zkušenost za druhou. Všechen tento obsah sloužil svému účelu. Zákazníci byli náhle inspirováni a očekávali, že budou mít stejnou zkušenost, o které četli. Jenom nevěděli, kde začít. A tehdy na scénu vstoupil tzv. cestovní poradce. Cestovní poradce, který nemá běžnou pracovní agendu jako zaměstnanec cestovní kanceláře. Cestovní poradce chce především poznat svého klienta na osobní úrovni a přiřadit jeho zájmy nebo sny ke svým nabízeným zkušenostem a destinacím. Pomáhá mu najít cestu podle jeho představ a vykouzlí návrh cestovního itineráře, čímž klientovi ušetří spoustu času. Klient si cestu zajistí sám přes doporučené dodavatele nebo si může návrh své cesty vzít do své oblíbené cestovní kanceláře. Většina luxusních cestovních agentur už podobnou službu nabízí.
Comments